12 iulie 2006

Dispozitie creatoare


Lasand la o parte faptul ca ma insoteste de vreo doua zile o sâcâitoare durere vaga de cap (poate de la vreme, poate de la deshidratare, de la pms, de la ce-o mai fi, ca nu mai stau sa o analizez) astazi am dat peste un vers (primul din strofa 10) care mi-a dat ideea a ceea ce urma sa pun in culori pe panza. Ca sa fiu si mai cu moţ, am pus pe sevalet cea mai mare panza pe care o aveam in casa (60/60 cm), nu e cine stie ce, dar e cea mai mare, am dat drumul la muzica (noile mele descoperiri de ieri) si timp de cateva ore am imprastiat culoare. Iarasi am ajuns la concluzia ca lipsa crunta de rabdare si tehnica (eventual si de alte idei) ma determina sa aleg cele mai simpliste linii si forme cu putinta. Intr-un fel e pacat. E ca si cum m-as simti legata de maini in intentia de a contura ceea ce realmente vreau. Asa ca nu-mi ramane decat sa las totul la voia pensulei si a culorilor si sa ma readaptez incontinuu pe masura ce planul alb se acopera pana la ultimul punct. Rezultatul este cat de cat multumitor. Datorita marimii ramei, mi-a fost imposibil sa-l mai scanez , dar (ideea lui D) l-am fotografiat temporar cu webcamul pana in momentul in care voi avea o varianta digitala mai buna.

Legat de noutatile peste care mai dau pe net, ieri am descoperit un site cu o chestie tare misto care agrega toate blogurile muzicale ce ofera sample-uri in varianta mp3 complet ale unor diversi muzicieni. Am ignorat acest site de mai multe ori in momentele cand google-uiam cate-o piesa (la noroc), cred ca din lipsa de atentie. Mi se parea o simpla insiruire de titluri si atat. Cu putintica rabdare se pot descoperi o groaza de cantecele care de care mai frumoase. Printre altele eu am cautat ieri Sufjan Stevens de care m-am indragostit la prima auditie si am gasit o groaza. Mai vreau sa scormonesc cat de curand dupa Beirut.
Asa am intrat intr-o alta mare jungla, cea a blogurilor muzicale, norocul meu ca de data asta puse la rand, ca nu am rabdare sa stau sa le scormonesc pe toate de la prima la ultima insemnare. In plus, nu contest nici posibilele "animalute" nevazute care mai sar de pe ici, de pe colo direct in computer, dar nu imi pasa atata timp cat stau cu antivirusul calare. Enjoy!