04 iulie 2006

Moment apocaliptic

Pe strazile pietruite si asfaltate ale NRW (Renania de Nord Westfalia) zapuseala face ravagii. Si nu cred ca s-au speriat nemtzalaii neaparat de caldura (dupa cum am fost intrebata), ba dimpotriva planuiesc un gratar, scot o bericica de la rece, se duc la strand si se pregatesc de meci. La altceva ma refer. Spre bucuria unora era sa mor. Spre disperarea acelorasi am scapat nevatamata. Ma intorceam eu linistita cu doua sacosi pline de la piata (a se citi supermarket, ca piata e maine intre orele 6 - 13), de unde cumparasem niscaiva fructe ca sa nu simt ca trece vara degeaba pe langa mine. Pe la umbra e bine si frumos, teii si-au petrecut florile. Eu treceam pe-acolo. Deasupra mea aud un trosc. O creanga se clatina. Nici-o vijelie instantanee, nici-o matalaha cocotata in copac. Imi vad de drum. Dupa cativa pasi aceeasi creanga se desprinde cu incapanatare si-asterne zgomotos in mijlocul strazii. Spre fericirea unora era sa fiu caftita de o creanga. Spre dezamagirea acelorasi, biata crengutza (de aprox 1 metru si ceva) nu a apucat nici macar sa ma zgarie. Sic!

PS - Nimic deosebit, decat o piesa de care m-am atasat asta primavara (in angoasa mea) si pe care am redescoperit-o astazi.

Rosenstolz - Herzensschöner


Powered by Castpost