21 iulie 2006

Nimicuri

In mod normal, asa cum imi propusesem, ar trebui sa scriu ceva care merita sa ramana si nu sa bat campii aiurea. De cateva saptamani, in comparatie cu anul trecut, ne putem si noi, nemtzalaii, lauda cu o vara in toata regula. Sper sa nu dam vina doar pe valul de caldura care a acoperit o parte din Europa si America si care migreaza spre est, ci pe o perioada calda mai indelungata. A se intelege aici mai putine perioade ploioase lungi (si de cate-o saptamana) si bune de pus muraturi.

Trec printr-o secventa de timp (ca sa nu mai folosesc inca o data termenul de perioada) in care as vrea sa fac altceva, dar nu fac din comoditate sau din cauza ca am alte prioritati. Ma intreb daca este intr-adevar o perioada (na, ca iar l-am folosit, dar nu mai conteaza, e cald si asta ma scuza) in sine sau mi-a intrat in obicei. Despre faptul ca am devenit (si inca de mult) dependenta de internet (incluzand aici blog, muzica, presa, arta etc) nu mai discut. Eventual am sa recunosc ca uneori dependenta se acutizeaza si scade ciclic. Deci nu sunt permanent cu ochii in monitor. Mai ales ca mai am si indatoriri casnice pe care mi le asum fara sa ma oblige nimeni cu nimic. Altfel as pleca.
De exemplu as vrea sa termin o carticica foarte frumoasa care es geht mir manchmal auf den Wecker (adica ma scoate din sarite) cand dau iarasi peste fragmente total abstracte si greu de asimilat, numai bune pentru un roman suprarealist (da, tot la ala am ramas)... Pentru asta ar trebui sa ma mut la umbra in gradinuta din spate si sa nu ma mai coc in fata computerului cautand muzica. Dar nu, mai ales cand am gasit o groaza de cantecele extraordinare cu unii interpreti (majoritatea) despre care nu am auzit in viata mea. Si am o lista lunga... Astazi am sa las 3 sample-uri, si crede-ma ca as mai lasa, dar mi-e lene sa le incarc... :P

Atahualpa Yupanqui - Punay (Mi pastorcita perdida)


Powered by Castpost

Brian Eno - An Ending (Ascent)


Powered by Castpost

Beirut - Postcards From Italy


Powered by Castpost

Sooo, astazi tin sa-i multumesc si lui Radu fiindca m-a atentionat ca blogul meu se vede deformat cu IE, ceea ce eu nu stiam, fiindca de mult timp deja Mozilla Firefox e setat pe default browser, si cu permisiunea mea (i-am dat inclusiv parola) mi-a schimbat niste parametri prin template. In orice caz, nu mai e nici-o noutate ca IE ist eine große Scheiße (sper ca se intelege). Asa ca recomand (si eu) cu caldura Mozilla Firefox.
Si sper ca alta data sa fiu mai inspirata la scris, adica sa povestesc mai mult, sa fac si eu listute, topuri si comparatii, sa incerc sa-mi dau cu parerea asupra a diverse aspecte samd.