24 septembrie 2006

Vreau un banner

Adevarul e ca sa editezi cate ceva prin template-ul de pe blogger e o adevarata aventura pentru cineva ca mine care nu se pricepe decat strict limitat. Asa ca nenii astia au upgradat si meniul "administrare de template", ca sa-i fie mai usor blogger-ului care nu le are cu scripturile.
Am incercat si eu sa upgradez, mi-a dat niste aranjamente peste cap, iar la rearanjare au inceput erorile. Hiacint, pe-asta nu o probasem, deci ai dreptate (daca ne referim la acelasi lucru). Asa ca, speriata de noua jungla in care am intrat, intr-un rastimp de cateva minute am facut urgent back-up la template-ul vechi (noroc ca se poate).
Dar eu ce ma fac acum? Vreau un banner sau cum naiba ii spune, o poza din-aia lata in cap de pagina si nu stiu cum se procedeaza. :(
De blogul nemtzesc nici nu mai incape vorba. Acolo chiar ca nu stiu. Are si ala limitele lui.