21 noiembrie 2006

Din categoria surse de nervi

Astazi despre pivnita (am mai scris despre ea, dar nu pe blogul asta).
Pivnita este o incapere. Ea are diverse dimensiuni, in functie de cum i-a trecut prin cap aluia de a proiectat casa acum ţâşpe ani. Ca sa ajungi in pivnita nu o iei ca tot omul pe scara in sus. La unii pivnita se numeste subsol si este un loc incredibil de sinistru si, dupa caz, inundat. La noi, fericitii locatari ai unei case au fiecare cate-o camera in pivnita. Noi facem parte dintre aia nefericitii care s-au ales cu jumatati. Ce se gaseste intr-o pivnita (camera respectiva, dar tot asa-i ramane numele, da-o dracu'!)
Pai:
lazi cu bauturi, cateva rafturi, ghivece, sticle, unelte, grebla, galerii vechi, umbrela de gradina aruncata de una, ca vrea una noua, mese de gradina, picioarele meselor de gradina, scaune, gratar, cauciucuri de iarna, geamantan, televizor stricat, saci cu rufe daruite din mila de a nu fi aruncate, un fost birou montat pe post suport, usile unui dulap, dulapul tot pe post de suport, o fosta lampa care e stricata, un picior de la alta masa, o polita noua, grea si demodata de sticla, niste lampi de fixat in perete, o cutie cu oglinzi, cutii de carton, cutii de carton, cutii de carton, cutii cu masinute, cutii cu masiunte, cutii cu masinute, colectii de reviste, carti bune de maculatura, bicicleta veche (posibil stricata), saci de gunoi reciclabil, cuie, suruburi, roti de masa, cutii de jucarii, cutii cu masinute.
Din capitolul "azi ma duc sa caut ceva in pivnita" a trebuit sa-mi fac loc cu grija printre muntii de obiecte, ca sa nu cada peste mine, si rascolesc jdemii de cutii ca sa pot gasi unde am pus foliile alea cu basici care captusesc plicurile cu protectie si pe care le-am reciclat intr-o buna zi cu soare de la plicuri vechi. Aveau exact marime standard, numai bune de strecurat intr-un plic obisnuit. Bineinteles ca nu le-am gasit. As vrea sa arunc tot si nu am cum. Cine imi rezerva si mie un loc la casa de nebuni?