22 decembrie 2006

Gata am ajuns

Hi hi. Imi ziceam ca stau departe de computer zilele astea. Da ce? Crezi ca scapi de mine? Timp am inca suficient si de pierdut vremea pe net. Pacat ca n-am feedreader-ul instalat ca m-apucam de citit si bloguri. In fine, am ajuns ieri fara probleme. Ma simt de parca as fi plecat alaltaieri din Bucuresti si m-as fi intors astazi. Sau de parca statul asta in Germania (8 luni sunt de la ultima calatorie) ar fi fost un vis peste noapte. Nu gasesc nimic schimbat. Nici macar coada de o ora de la posta si corconeala angajatilor si dezordinea de-acolo si crizele de nervi ale unor clienti nerabdatori cu care m-am confruntat astazi cand m-am dus sa ridic aproape 8 kg de carti. Bine ca au ajuns si comenzile mele. In rest, parca simt nevoia inca sa nu ma vad cu nimeni. Trebuie sa ma readaptez. Asta e ciudatenia. Paradoxul. M-a sunat si S. Neasteptat. Credeam ca iar a disparut. Si ar mai fi un lucru. Dar... nu mai pot sa spun... E ceva frumos oricum. Un vis.