02 decembrie 2006

Maruntisuri

M-am trezit azi-dimineata din somn si mi-am adus brusc aminte ca as vrea nu stiu ce pulover pe care l-am vazut intr-un prospect si pe care nu ma hotarasem inca sa-l cumpar. Am insistat pana l-am scos pe D afara din casa la o plimbarica si l-am dus catre magazinul cu pricina. L-am gasit, cred, tocmai pe ultimul, asa ca am avut noroc. Nu mai pot de dragul lui! :P
In plus, ieri s-a deschis la noi in oras o librarie cu carti la preturi avantajoase. Mai bine zis o librarie cu carti nevandute in alta parte, cu rebuturi. Un pic de rabdare mi-a scos in cale traducerea "Concert-ului din muzica de Bach" in germana, o editie din 1968, tradusa de un atare Valentin Lupescu. Nu am rezistat surprizei si am luat cartea care costa doar 1 euro, mai ales pentru motivul ca rar gasesc un autor roman intr-o librarie nemteasca. Dar poate ca mint, fiindca n-am "periat" pana acum nici-o librarie cu seriozitatea necesara. Poate de-acum incolo... Eventual m-as putea apuca s-o si citesc in paralel cu originalul pe care sper sa nu uit sa mi-l aduc curand de-acasa din Ro. Buna ideea lui Tobias...