05 martie 2007

Când sunt singură...



...şi nu numai şi n-am nimic de făcut mă apucă tot felul de griji. Nimic nou. Se împrimăvărează treptat şi ce bine. Plănuim două biciclete. Nu ştim deocamdată cum, dar între timp vine în sfârşit o digicameră foto destul de costisitoare, pe care avem din fericire cu ce o achita, altfel n-o luam. Cu ideea că mă operez peste-o lună m-am obişnuit, ba chiar mă face tot mai curioasă. Verdele ar trebui să mă viziteze mâine, însă nu-mi raspunde la sms (nu încă). Aştept confirmare, certitudine. Nici vineri nu mi-a scris. Probabil e prea ocupat. Îmi caut de lucru ca să nu mă mai gândesc. Am experienţe neplăcute (cu alţii) în acest sens. Ce să fac, dacă nu mai am încredere?... Ar trebui să mă reapuc de pictat şi chiar să produc, adică nu numai ca hobby... Trebuie să-mi concretizez nişte idei, să mă mai joc cu ele. Să văd cum fac.

De ascultat: Nicky Nicolai feat. Stefano di Battista Jazz Quartet - Che Misterio E L'Amore