28 iulie 2007

Smulge-mi-aş perii din cap

Următoarele buturugi mă vor trimite la un moment dat (sper că nu prea curând) la casa de nebuni:

* refuzul lui de a mânca o piersică, doar fiindcă e puţin moale şi pare că are un punct de stricăciune.
* mâncatul (tot al lui) de pe jos, fiindcă n-are nimic.
* un umăr care mă doare din nou de câteva zile.
* Nefertiti se numeşte Nofretete.
* pastele cu prea multe ciuperci pe care le-am gătit în seara asta (aproape) degeaba.
* cele şapte mii de milioane de maşinuţe care ocupă o juma de pivniţă.
* cele treizecidecatralioane de piese de puzzle răspândite în cutii care zac pe şifonierul cumpărat la mâna a doua cu 100 de mărci, jumătate plin cu haine de nepurtat şi cu etajere nesigure.
* un "Asbildungsplatz" pentru care nu mai am timp să candidez fiindcă educaţia începe săptămâna viitoare, iar eu am descoperit prea târziu.
* debitul verbal greu de "înregistrat" şi înţeles al doamnei S de la Gesundheitsamt care îmi expune în 4 variante aceeaşi posibilitate de alegere: să mai fac şcoala o dată.

Însemnare mai nouăÎnsemnare mai veche