18 noiembrie 2007

Moolaadé

Apropos de tăierea împrejur a femeii. Alaltăieri noapte am văzut pe un program tv al vecinilor noştri olandezi un film din Senegal care, deşi nu am priceput mare lucru (nici din limba de baştină, nici din subtitrare) m-a revoltat şi în acelaşi timp impresionat până la lacrimi. Aceeaşi îngustime umană de care nu scap nicăieri. Aceleaşi concepţii vechi ce rămân ca nişte sechele în minţi neluminate.

Aici poţi vedea câteva fragmenţele de film.

PS: - Am scăpat de "tractor", am unul nou total silenţios. :D
- Am un mic mare terorist lângă mine, care încă mai caută (sau nici măcar, dar găseşte) sau îmi oferă motive de hâră.
- Cu job-ul merg în continuare ca Aushilfe. Fiindcă mi-am făcut programul, am două săptămâni aproape goale. Adică am liber. Vineri am venit acasă cu dureri de cap şi ameţeli. M-am stresat cam tare, deşi pe banii ăia nu merită. Doar n-o să mă îmbolnăvesc.