22 aprilie 2009

Casa mea-i cea mai frumoasă

Există o leapşă de prin ianuarie de care habar n-am avut. :D

Colţul preferat, încăperea cea mai dragă, lucrurile prin intermediul cărora m-aş simţi acasă.

Sunt cele aranjate cu mânuţa mea. Concret nu ştiu dacă e vreunul. M-am mutat într-o casă care m-a adoptat şi care în mare era deja amenajată. Eu nu am făcut altceva decât să reamenajez acolo unde a fost posibil. Am două camere din care ambele sunt de locuit. Teoretic, dintre ele bucătăria ar fi şi ea de locuit, fiindcă am mutat o canapea. Pe care acum o folosim mult mai rar. În cealaltă cameră am separat virtual spaţiul de dormit, de cel de lucru (masa, computer, bibliorafturi etc). Cel mai mult îmi place holul din scară pe care l-am făcut ceva mai prietenos, în sensul că am scos acolo nişte ghivece şi am pus nişte puzzle-uri (exclus kitschozităţi) înrămate pe pereţi. Cam atât, fiindcă dacă aş spune ce-mi doresc să mai schimb, lista devine înterminabilă. :D
Şi mi-e o lene îngrozitoare. :O

Leapşă la cine are chef de ea.