24 decembrie 2010

Deci

Printre chiţ-chiţurile lui Brombeer (şi cu D pe post de babysitter) am reuşit să pregătesc zilele astea o oală de sarmale, 2 (doi) cozonaci pufoşi, un Tiramisu foarte lecker şi o salată de vinete (care n-are gust, din cauză că n-am pus ceapă). Fiindcă zăpezile veşnice ne-au izolat maşina, am rămas fără pom (eu care devenisem complet împotrivă). Am ieşit azi-dimineaţă şi ne-am filmat şi pozat în ninsoare, ne-am scufundat cizmele în stratul generos şi imaculat de nea şi am ajuns la brutărie de unde ne-am căpătuit cu o pungă de chifle. De la Schneckenhaus am luat două jucărici pentru LS, iar de la florărie ne-am mulţumit cu câteva crengi de brad pe care acasă le-am transformat cu succes într-un mic brăduţ. Ce n-am reuşit: să pun sare în cozonaci, să spăl toate vasele (care se murdăresc în continuu şi nu încap în maşină) şi, mai ales, să fac curăţenie în casă. :-/

Aşadar, Crăciun fericit! Noi ne descurcăm. :P

PS - Ghici cine stă de o lună acasă pe motiv de zăpezi pe stradă?