04 august 2006

Treceri in revista

Timpul trece repede. Intr-o saptamana vor zbura inapoi spre casa. Nu-s prea pretentiosi. Noi am fi vrut sa umblam mai mult, sa vizitam cat mai multe, insa pentru ei este suficient ca au vazut cat de decent arata casele, cata ordine este, cum impacheteaza balotii de fan in plastic, cat de frumos e graul, cate masini gasesti in "Autohaus"-uri, cate vase circula pe Rhein, cat de buna e mancarea matusii X si ce gradina frumoasa are, ce aer curat si cata verdeata (plus ca e si zona deluroasa), "zici ca esti in statiune" etc etc etc. Pana una alta ne-am rupt picioarele urcand 509 trepte intr-o spirala ingusta si aglomerata de turisti in ambele sensuri in domul din Köln, am "umplut sarsanalele" cu ciocolata de la muzeul cu pricina din acelasi oras, ieri s-au dus la fosta mina (+ muzeul minier) din Bochum fara mine (deh, nu am vrut sa lipsesc de la germana, in plus mai fusesem o data cam peste tot cu doi ani in urma, nu strica, dar daca ar fi s-o iau de la capat in acelasi an - poate chiar si peste 10 ani - cu altcineva nu as mai avea nici-un chef...), iar azi am vizitat doua muzee:
1. Erfahrungsfeld de la fostul put minier 10 din Essen (ala cu experimente fizice, despre care am mai scris)
2.
IKEA (de care mi-era cam dor si de la care mi-am cumparat papuci, razatoare si borcanele :P )