29 septembrie 2006

In vizita pe la mine via google sau altele

Nu stiu daca am spus vreodata cum ajunge lumea pe la mine. Mi-am inserat codul counter-ului pe toate cele 4 bloguri pe care le detin, asa ca o parte dintre vizitatori cauta:
* acrilic
* pictare pe panza
* bogdan dinca fotografie
* a picta
(chestii de genul asta)
Dar mai cauta si ceva de genul:
* bunica - nu stiu a cui, dar nu pe-a mea, in orice caz
* animale p - ?!?
* bis bald - daca mai ajungi o data la mine si nu stii ce inseamna, bis bald :)))
* intre ce va fi si ce a fost,fiecare se plimba fara rost manat de o senzatie de asteptare - he? asta o fi vreun vers ceva...
* intre ce va fi si ce a fost,fiecare se plimba fara rost manat de o senzatie de asteptare - imi pare rau, cu acelasi vers tot la mine ai ajuns
* scenarii, poezii pentru copii mici - de-astea nu am
* mihai constantinescu - au mai fost cautati si altii din breasla lui, din pacate nu am muzici cu ei
* dan sociu - are blog de curand
* sfarsit - nu, sfarsitul nu-i aici
* indigestie - se mai intampla si pe la case mai mari
* baleine bleue cherche de l'eau - ai gasit bine, e un cantecel din copilarie
* nazbatii - heh
* pot vorbi cu cineva de pe aici - nu stiu daca ma intrebi, dar... keine Ahnung, poate ai noroc
* trist - ...
* bagajul regasit - he, aici este :D
etc etc etc
Si nu in ultimul rand, cineva cu bunavointa mi-a cautat cu mister google propriul nume. Care fusesi, bre?