02 noiembrie 2006

Bucuresti, sa traiesti

Guten Tag, Alma! Credeam ca nu mai ajunge si la mine. ;)) Mai ales ca am trait in Bucuresti de cand ma stiu... Asa ca trec la treaba.

3 locuri care-mi plac:

* unul ar fi pe dealul de pe malul lacului din parcul Tineretului cam pe la ora apusului (stiu eu de ce, e cu amintiri speciale)
* linistea dinauntrul micii bisericute Stavropoleos, contrastanta cu cea din strada
* parculetul umbros cu banci de la vilele de langa scoala 97, unde obisnuiam sa sporovaiesc cu cateva colege de clasa si de unde eram gonite pe motiv de galagie

3 locuri care ma scot din sarite:
* strada Stefan Luchian pictor (undeva la Armeneasca) in a carei intersectie cu calea Mosilor zace, exact sub panoul cu amenzi, o gramada perpetua de gunoi
* (desi ar avea cumva farmecul lor) vechile consignatii cu aceleasi rochii de mireasa ingalbenite si kitschoase din zona Lipscani
* intersectia de la Bucur Obor

3 locuri unde ieseam cu prietenii:
* terasa La Motoare
* Jos Palaria
* Cafeneaua Actorilor

3 lucruri pe care eu ca straina in devenire nu le mai pot intelege in Bucuresti:
* fitzele si snobismele unor pusti romani care se intorc cu avionul de la Düsseldorf
* gramezile de gunoaie si lipsa ideilor de administrare a acestora
* martorii care nu reactioneaza sub nici-o forma la furturile de buzunare din autobuze

Cel mai de fitze cartier? Cred ca Dorobanti sau Cotroceni.
Cel mai naspa cartier nu mai stiu care e, s-or mai fi schimbat lucrurile intre timp si eu nu mai stiu. :))

Taguiesc pe cine vrea.