07 noiembrie 2006

John Vanderslice si altele



Buna descoperire radioBLOGclub-ul asta! Unde mai pui ca daca ai si server (ceea ce inseamna sa scoti bani din buzunar) poti sa-ti incarci propria colectie de piese si sa-ti faci propriul radio. Eu n-o sa ma complic, ci doar o sa caut la altii. Daca gasesc - bine, daca nu - totuna. Astazi, norocul meu, am dat de o alta favorita numai intr-un singur exemplar.

In rest, "exodul" la restaurantul chinezesc (de ziua nuntii de bumbac) s-a lasat peste noapte cu o sete incontrolabila si cu o insomnie (nu a mea), asa ca ieri a fost zi de refacere. Tot degeaba, fiindca o mana de arahide si de fistic mi-au readus aseara durerea de stomac de care ma plang in (aproape) fiecare zi (in special dimineata cu noaptea in cap) de vreo 2 saptamani incoace. Cred ca e timpul sa-mi revizuiesc obiceiurile alimentare. De fapt mi-e dor de-o ciorba romaneasca de perisoare si cu bors veritabil. Ce este curios: imi pot indeparta singura durerea doar inghitind niste apa, relaxandu-ma si masand apoi usor cu varful degetelor pe abdomen. De fapt nu ar trebui sa ma mire ca mainile in general au o putere energetica (auto)vindecatoare. Cel putin in cazul meu au efect antialgic. :D

Si inca ceva: Azi am gasit in cutia postala un plic consistent de la o editura a artistilor care picteaza cu gura sau cu picioarele. In el se aflau o scrisoare si mai multe felicitari pentru care spera, din mila pe care ne-o trezesc, sa obtina o suma modica de bani. Ce s-ar face daca nu as reactiona la apelul lor umanitar? Sunt persoane cu handicap, care si-au reorientat restul de forte (lucru laudabil, se numeste terapie ocupationala) si s-au apucat de creat. Din asta spera ei sa obtina fonduri pentru propria organizatie. :) Personal, am sa-i cred pe cuvant, desi nu sunt singurii care cauta adrese in cartea de telefoane si fac astfel de rugaminti.