01 noiembrie 2006

Un alt top 5

Se pare ca leapsa are mare succes pe blog. Asa mai vede omu' care cu cine mai haladuieste, cine pe cine citeste, aiureli dintr-astea. Vio m-a tag-uit si pe mine. Acu', daca pricipii bine, ar trebui sa purced la rascolitul carticelelor din bibilioteca mintii (nu toate au avut noroc la accesul in geamantan, desi unele mi-erau chiar dragi) si sa scot 5 preferate.
Nu am sa spun decat ca singura carte citita careia i-am dat prioritate la geamantan este Mica Biblie, o varianta ceva mai ordinara, cu poze monocolor si destramabila, publicata pe undeva prin Moldova, pe care n-am mai lasat-o din mana pana la ultima pagina. Imi aminteste de cel ce mi-a daruit-o cu dedicatie cand aveam vreo 12 ani. Aveam o admiratie speciala pentru el...

Tag-uiesc pe adelina, dana, departe, woodisor, si cine mai vrea daca nu s-a plictisit cumva intre timp de astfel de jocuri. ;))

Later edit:
2. Evanghelia dupa Isus Cristos - Jose Saramago, din cauza spiralei de care zicea Alma si de care nu-mi mai amintesc. :P
3. Smulgatorul de inimi - Boris Vian, pentru imaginea calului spanzurat de picioarele rajghinate si chinuit intr-un mod absurd.
4. Harun si marea de povestiri - Salman Rushdie, pentru ca acolo am dat de umbrele cu personalitate.
5. Veacul de singuratate - G.G. Marquez, nu mai e nevoie sa spun de ce.
Si ar mai fi multe de care am uitat ca le-am citit.