17 decembrie 2006

Cum te vad eu pe tine, Zaza

M-am capatuit cu o tema pentru acasa. Zaza a fost draguta si mai mult decat inspirata in modul in care si-a imaginat cum am arata noi, posesorii de bloguri prin care-si mai baga nasul. Pe tine, Zaza, draga, eu te vad nu ca pe o persoana, ci ca pe un obiect. Acela ar putea fi o lada veche de zestre. Si nu una oarecare, ci una pictata pe toate fetele, cu o paleta larga si armonizata de culori, cu flori, frize si figuri omenesti, o lada in care se ascund tot felul de minunatii, de tabuuri, de secrete pe care le tot rascolesti si nu se mai termina, o lada din care iese un parfum suav pastrat de zeci de ani printre obiectele pe care le contine si pe care il lasi acolo de fiecare data cand zavorasti lada la loc. As vrea uneori sa fiu ca tine, sa am vocabularul tau atat de vast, dar si sa pot intelege tot ceea ce spui. Insa raman complicata in felul meu. Iar tu mereu o surpriza. :)

Pozele apartin atti.info si ornamentica.ro