16 ianuarie 2007

5 lucruri pe care nu le stiai despre moi

M-a tag-uit Ionuca. Scrisesem deja mai alaltaieri ceva. Credeam ca se incadreaza in tema. Dar hai, o sa ma gandesc si la alte lucruri. Si ce poate fi ceva mai bine ascuns decat un crampei din copilarie, o nazbatie, un eveniment in propria dezvoltare si autocunoastere etc?
Pai ar fi cam asa:
1. Aveam vreo 4-5 ani. La noi la pe scara eram multi copii. Pe strada eram multi copii. Nu stiu ce s-a intamplat cu ei de au disparut. De fapt raspunsul e clar: nu au mai fost conceputi. Unii eram cuminti, altii mai nazdravani. Ne jucam frumos sau ne certam. La noi pe scara locuia candva un baietel al carui nume nu l-am stiut niciodata, dar imi amintesc ca il strigau Bebe (poate chiar asta era numele lui). Avea un pechinez pe care-l asmutea daca avea chef. Era un pic mai mare ca noi. Si dragutel. Stateam noi (eu cu el si cu frati-miu) la un moment dat in scara si nu stiu cum am ajuns la capitolul asta, dar l-am rugat sa-si dea chiloteii jos si sa-mi arate si mie ce are acolo, cucusorul ;)). Si il tot rugam si nu reuseam sa-l conving. Pe frati-miu nu stiu daca l-am convins, dar el nu conta. Pe-al lui il mai vazusem, doar faceam baie impreuna. Si tot vazand ca nu si nu atunci am indraznit eu, mi-am ridicat rochia si mi-am dat chiloteii jos. Nu stiu cum s-a facut ca dupa aceasta faza a zis ca ma spune lu mama si nu mai stiam cum sa scap de el. Si nu am scapat pana nu am aratat pe rand si tuturor celorlalti copii care aparusera pe rand in scara si care se stransesera cu totii laolalta si care fusesera obligati sa-si dea cuvantul de pionier ca nu vor spune la nimeni ce vazusera. A trebuit sa repet deci scena rochiei si chiloteilor. Iar pe Bebe tot nu l-am convins sa se dezbrace. Bine totusi ca nu m-au spus lu mama. Ceea ce nu s-a intamplat si cand...
2. M-am urcat singura pe terasa blocului. Fusesem acolo deja cu ea. Usa terasei era deschisa. M-a vazut o prietena vecina de jos din strada si m-a parat. Eram chiar pe marginea terasei. Am stat o saptamana in casa.
3. In liceu ori situatia noastra financiara era cam proasta, ori eram eu cam neinspirata in ceea ce priveste felul in care ma imbracam. Recunosc sincer ca am umblat cu pantalonii rupti intre picioare, cu pulovere lalai ca sa nu se observe si la un moment dat cu cizmele cu tocurile infundate. Cu alte cuvinte eram un fel de Beti cea urata.
4. Tot cam in perioada aia mi-am cumparat o pereche de cizme care erau aproape identice, dar proveneau din perechi diferite. :))
5. O alta chestie de care inca ma rusinez e un anunt la o rubrica de prietenii (relatii) dintr-o revista pentru femei pe care l-am trimis cand eram printr-a 12-a si de care uitasem intre timp. Anunt de care aflasera cam toti pe la mine prin clasa si cu care isi cam radeau in barba.

si ar mai fi ceva, desi ar trebui sa ma opresc

6. Intr-a 3-a m-a pus tovarasa sa strang bani pentru caiete de geografie. Aveam numai maruntis. Din care am inceput sa cumpar tuturor ciubucuri (acadele) de la o tiganca. 1 leu bucata. Stiam eu de ce. Aveam o rezerva acasa de 25 de lei de la sorcovit. S-a lasat cu niste minciuni si o cearta zdravana din partea lu tata. Dar nu mai povestesc. :P Gata
Pe cine sa mai tag-uiesc eu?
Pai, daca nu ai fost taguiti deja, pe Zaza, Aquiu si pe Radu