13 ianuarie 2007

Chestii rusinoase

Una este o insemnare anterioara in care ma "laud" cu cate si mai cate.
A doua si ultima este ceva foarte recent si pentru care imi pun cenusa in cap. I'm lately a heartbreaker.
Ieri a mai cazut o bucata din film la montaj. Visarea a fost placuta si plina de iluzii. A fost de ambele parti, desi el nu crede. Ce e mai grav este ca am intretinut-o aproape cu buna stiinta. Vorbeam si de nu stiu ce planeta care ma-mpingea de la spate sa spun cuvinte pline de entuziasm, dar si de... (nu mai stiu de ce). Iar cand a fost momentul revenirii cu picioarele pe pamant (care se cam lasa asteptat) s-a prabusit totul cu o viteza uimitoare in urma careia s-a ridicat un nor imens de praf. Seamana cu un balon pe care il umfli intr-una si la un moment dat se sparge. Aici e vina mea. O pun si pe-asta pe crucea nazbatiilor mele. Ca am lasat sa se intample si ca spun prea mult din ceea ce simt pe moment.