24 februarie 2007

Chestionarul lui Proust , cică

Pare-mi-se că era odată un tip (acum vreun an, cred) cam "supărat" pe bloggeri, fiindcă punea în toate comentariile pe care le scria tocmai chestionarul de faţă. Inclusiv la mine. Cu timpul a făcut pui sau a făcut abracadabra (sau cum vrei s-o iei) şi s-a transformat în leapşă. Făcând abstracţie de titlul pe care îl are sau, mai degrabă, de presupusa origine îndoielnică a chestionarului, încerc să răspund la două-trei întrebări (bine, bine, la toate!) şi să iau leapşa de la Medeea.

1. Principala mea trăsătură: generozitatea, când e cazul (cred)

2. Calitatea pe care doresc să o întâlnesc la un bărbat: să fie mai bărbat decât copil

3. Calitatea pe care o prefer la o femeie: echilibrul

4. Ce preţuiesc cel mai mult la prietenii mei: felul în care mă comport eu în relaţie cu ei

5. Principalul meu defect: lipsa de încredere în sine

6. Îndeletnicirea mea preferată: creaţia spontană

7. Fericirea pe care mi-o visez: să trec cu uşurinţă peste orice fel de piedici

8. Care ar fi pentru mine cea mai mare nenorocire: să mă plictisesc

9. Locul unde aş vrea să trăiesc: o fermă cu toate utilităţile, cu cel puţin un cal super-model dresat şi cu un atelier de creaţie complet utilat

10. Culoarea mea preferată: roşu aprins spre orange, turquoise

11. Floarea care-mi place: ca miros - liliacul, ca aspect - trandafirul de la Z

12. Pasărea mea preferată: mierla (pasărea aceea de culoarea pământului ars, cu cioc galben şi cu ciripit rotund)

13. Prozatorii mei preferaţi: sunt mai mulţi şi greu de categorisit, un nume: Saramago

14. Poeţii mei preferaţi: îl menţionez pe Cărtărescu

15. Eroii mei preferaţi din literatură: nu colecţionez

16. Eroinele mele preferate din literatură: nici

17. Compozitorii mei preferaţi: Chopin, Debussy, Vivaldi, Telemann, Corelli, ăia inspiraţi ;)

18. Pictorii mei preferaţi: Van Gogh, Paul Klee, Juan Miro, Marc Chagall, Edvard Munch (mulţi şi ăştia)

19. Eroul meu preferat din viaţa reală: toţi cei pe care i-am admirat vreodată

20. Ce urăsc cel mai mult: că-mi pasă

21. Calitatea pe care aş vrea să o am din naştere: să am mai multă încredere în mine însămi

22. Cum aş vrea să mor: injectată (otrăvită) sau în somn

23. Greşelile care-mi inspiră cea mai mare indulgenţă: alea considerate de alţii ca fiind mari

24. Deviza mea: dacă nu merge, îmi bag picioarele.

25. Gânditorii mei preferaţi: eu

26. Mitul meu preferat: existenţa mea

27. Atleţii mei preferaţi: există şi această întrebare? (tot eu, când mi-am depăşit recordul la 100m plat la admitere)…

Leapşa merge la Vio. Gata.