11 martie 2007

Ştiri despre mine

* ieri m-a apucat iar o criză de colici biliare, cam pe la 4 dimineaţa, aşa (n-am fost cuminte, nu am rezistat să nu gust şi eu nişte bunătăţi interzise pentru mine); am băut 5 ceaiuri consecutiv şi am lenevit/zăcut toată ziua pe canapea, singurul loc unde puteam să stau întinsă şi rezemată, timp în care am butonat telecomanda, am ascultat niscaiva muzică şi am citit (cam puţin, ce-i drept, fiindcă nu-mi dădeau colicile voie)
* DSDS a scăpat finally de Teddy Bear (n-are nici-o legătură cu mine, dar m-am bucurat, fiindcă n-avea ce căuta acolo)
* azi-noapte l-am visat pe S că scrisese din nou pe blog, unul mai vechi pe hârtie (un fel de caiet colorat plin de curiozităţi), şi postase poze direct din Taiwan, unde e plecat acum. Zilele următoare cred că e timpul să se întoarcă şi să-i povestesc, dacă are chef s-asculte, prin ce păţanie am trecut săptămâna asta.
* italienii (vecinii noştri) au plecat, iar prin fostul lor apartament se perindă acum posibil noi chiriaşi.
* aştept să-mi înflorească lalelele din spate (alea negre, mai ales), că de răsărit au răsărit, hărnicuţele...
Cam astea ar fi... Nimic interesant, sper ca blogul ăsta să nu devină din ce în ce mai plictisitor, dar oricum scriu pentru mine. Rău nu îmi face.