18 aprilie 2007

Diverşi, diverse

Un prieten de familie care s-a tăiat acum o vreme la mână cu un ferăstrău electric se operează astăzi. Durează vreo 9 ore, din câte am înţeles. Cu speranţa că îşi va putea mişca din nou degetele, i se face un autotransplant de nervi. Sper să scape cu bine, că tare înfricoşat am auzit că era.
Un ciupercuţ stă de mai multe zile cu messengerul închis şi de-abia mai are timp să respire la cât are de lucru. Sper să scape de corvoadă. Şnur!
Un alt prieten blogger îşi caută job nou. Sunt absolut sigură că îşi va găsi, ba chiar într-un loc care să-l merite.
Mai există pe ici pe undeva un crocodil care m-a muşcat ieri de obraz. Să vezi ce-i fac.
Săptămâna viitoare capăt o bicicletă. A fost a soacră-mii, i s-au schimbat roţile, n-o fi ea prea arătoasă, dar măcar e funcţională şi pot şi io s-o iau la vale pe malu' apii la plimbare sau până la praktiker (aldi/penny etc) să-mi cumpăr oareşce. Azi mă duc deocamdată să pun ceva la poştă şi, mai important, să-mi cumpăr curea de blocat biciclete (nu de alta, dar e ofertă la tschibo ;)). Când şi-o cumpăra şi D una plecăm cu ele în crailâc.
Săptămâna aviatoare e ziua lui R. Saptămâna alailaltă e ziua lui B. Duminică a fost ziua lui M. Băăăi, 3 zile de naştere în două săptămâni. Kaffee un Kuchen, vai de burta mea, nu mă mai joc. Iar treaba se repetă an de an. ;))