09 iunie 2007

Peisaj excentric

N-am mai scris. M-a cam lăsat inspiraţia. Eram datoare cu încă o capodoperă. Ideea este că plănuisem de mai demult s-o pictez, fiindcă e tot în ulei şi se usucă greu. Iar dacă nu o pregătesc din timp, nu am cum s-o transport (da, şi asta va fi dăruită), fiindcă nu se usucă aşa repede ca acrilicele. Dacă aş sta un pic să analizez ce-a ieşit, pot să recunosc că, deşi este (doar) puţin mai veselă decât cea de dinainte, mai degrabă e mai excentrică, având în vedere spectrul ţipător de culoare la care m-am oprit. În fine. Sunt mulţumită. La cealaltă nu am mai modificat nimic (aşa cum îmi recomandase cineva). Consider treaba terminată, chiar dacă unele cusururi (mai mari sau mai mici) sar în ochi. Ele îmi poartă semnătura. E suficient că reuşesc să scot ceva doar din (mica) experienţă şi din amintiri. Cam atât despre.

În zece zile zbor spre Ro. Sper să fie bine, fiindcă am ales de data asta o companie "low cost". Călătoria asta cred că vine într-un moment oportun. Am nevoie de aşa ceva. Poate mă ajută să-mi mai clarific nişte gânduri, să iau chiar şi nişte decizii. O să văd.


Însemnare mai nouăÎnsemnare mai veche