05 iulie 2007

No, că m-am întors

Apropos de zbor: ajungem la aeroport cu cel puţin o oră şi jumătate înainte de îmbarcare (cea conformă cu modificarea survenită între timp). Zborul nostru nu figura nicăieri pe panoul de plecări. Mergem la ghişeul companiei cu pricina, de-acolo suntem trimişi la ghişeele de check-in. Acolo aflăm că decolarea se amână cu mai mult de-o oră din cauză de întârziere. La poarta de îmbarcare frecăm menta cu succes. Ceilalţi pasageri nerăbdători se strâng ca proştii grămadă în faţa biroului neocupat. Plecarea se mai amână un pic. O seamă de tâmpenii mă fac să mă gândesc că nu vedem îmbarcare în această zi. M-am înşelat, ce bine. Dar iar am zburat cu frică, deşi n-aveam motive. O tonă de adrenaline fără sens. Cred că din cauza unor idei preconcepute.

Am plecat de la 30 °C şi am ajuns la 16, de-mi tremurau ţurloaiele.

Nu m-am întâlnit cu nici-un posesor de blog. Nici că era musai, dar ori n-am prea avut timp, ori cine ar fi trebuit să mă vadă s-a dat la fund. Nu-i nimic. Mi-am băgat picioarele şi încă mi le mai bag. Pe unii nu i-am anunţat că vin, aşa că nu se ştie de trecerea mea pe-acasă. Chiar nu am cum să mă văd cu toţi.

Am luat cu mine 9 kg de cărţi. Mai puţine ca data trecută. De data asta nu ne-au mai iertat la excedentul de bagaj. 8 Euro x 5 kg. Alea sunt bărcile lui D (pantofii), 4 sticle de vin, una de miere şi una de vişinată şi alte nimicuri.
Apropos de cărţi: cât de curând am nevoie de un raft nou.

Intersecţiile bucureştene cu semafor stricat suck. Am străbătut 200m în 30 de minute. Noroc că am plecat din timp.

Mi-e un somn de nu mai pot.


Însemnare mai nouăÎnsemnare mai veche