10 august 2007

Ce caut eu acolo

Na, că m-aţi provocat! :D

Silvia:
stau în faţa unei pagini deschise în word
ca în faţa unui cec semnat în alb
şi nu e vorba de încredere

Alina:
stau şi eu aici în faţa unei pagini albe deschise în word
aş putea să încep prin a seta nişte dimensiuni
sus jos stânga dreapta letter
a4 a5 sau pur şi simplu o pagină la întâmplare aşa cum
e viaţa asta
dragostea asta
fără nume fără de vârstă fără
limite cecuri bilete de avion orare checkpoints
aveţi ceva de declarat doamnă
ceva ascuţit vreun foarfece cu care să vă tăiaţi
unghiile părul să faceţi
praf timpul
am doar o pilă şi o pereche de zaruri
nu aveţi nevoie de pilă doamnă
zborurile noastre spre dragoste sunt toate rotunde

Cristina:
pagina mea deschisă în word
către mine
străvezie
ieri te holbai pierdută de tot în spaţiul alb
treceau prin tine, tu traversai meridiane până la ei
figurile lor, ce frumuseţi interzise, ce caută ele pe screen-ul tău
frumuseţi inventate de dumnezeu pentru el însuşi
tintinnabulum, nuştiuceînseamnă, dar ei, figurile alea tinere, împăcate
şi cu gulere albeee...

voiam să scriu câte ceva în pagina mea albă deschisă în word
către mine
voiam să te transform pe tine, hârtie virtuală, în oglindă
pentru dragostea asta rotundă pentru ei şi pentru mine
ca pământul care mă rezistă tot mai grea
de păcatul egoist ce tocmai mi l-am aruncat pe umeri



Surse de inspiraţie: cele de mai sus +



(Adiemus - Songs of Sanctuary - Tintinnabulum)

+ dumnealor, via Monik

Însemnare mai nouăÎnsemnare mai veche