19 noiembrie 2007

Bauchgefühl şi nervişori

Grijile creează de obicei o stare de nervozitate. Azi am avut un Bauchgefühl (o intuiţie) că săptămâna asta voi fi sunată cât de curând în legatură cu contractul de muncă ce expiră pe 30. Aveam de gând să las ca de obicei telefonul închis, dar cum am simţit că e important, l-am deschis şi am aşteptat liniştită să se producă evenimentul (fie că azi, fie că în altă zi). Şi, într-adevăr, după-amiază am fost sunată de doamna cu pricina (care tocmai s-a întors din concediu şi şi-a reluat atribuţiile) care m-a invitat mâine să mă duc să semnez un nou contract. Şi cum am talentul fie să nu fiu în stare să mă concentrez, fie să nu aud bine, fie doar să ascult (din superficialitate) selectiv, nu mai sunt sigură dacă locul în care cred că trebuie să mă duc este cel corect. Ceea ce mă zgândăre pe undeva pe dinăuntru şi nu mă face să dorm bine la noapte. Desigur că tantia nu mi-a oferit nici-o ocazie să mă duc în altă zi (şi nici aura ei ca persoană nu se pupă cu a mea), fiindcă aveam altceva plănuit, aşa că a trebuit să dau un telefon şi să-mi modific puţin planurile. Altă corvoadă caracteristică fără sens.
Pe de altă parte, comanda ramburs pe care am făcut-o zilele trecute pe numele meu de la polirom.ro prin intermediul poştei române nu a mai putut fi ridicată de la oficiul poştal respectiv de către mama (aşa cum s-a întâmplat fără probleme până acum un nu ştiu cât de scurt timp). Deşi pe buletinul ei figura aceeaşi adresă. Aşa că pachetul meu ia cale întoarsă, din încăpăţânarea unor birocraţi absurzi. Şi avusesem şi acel Bauchgefühl, căruia nu i-am dat crezare... S-a spart ulciorul. Kaputt, gata, a înţărcat bălaia.
Nici nu ştii cât mă scot din sărite anumite persoane din familie prin insistenţa lor de a nu se complica şi abate de la drumul drept (cu ochelari de cal, cel mai simplu şi cel mai sigur din viaţa lor pe care şi l-au ales şi pe care îl urmează cu sfinţenie), din motivul că fie e prea multă zăpadă, fie n-au acces la nici-un medic în caz de urgenţă, fie s-au obişnuit numai cu acelaşi sortiment de prăjituri la cafea, cu concediul în aceeaşi localitate şi altele, şi altele, şi altele...