26 noiembrie 2007

Diverse

* Mi-am prelungit contractul ca Aushilfe până la sfârşitul lui aprilie. Tot în magazinul în care am început. Mă descurc mai bine cu casa. Trebuie doar să fiu mai vigilentă la mărunţiş, ca să nu rămân fără monede şi să n-am ce da la rest. Deocamdată îmi convine aşa până la momentul când oi prelua şi alte responsabilităţi.
* Obsesia de corectitudine şi capul în nori nu se potrivesc. Ceea ce atrage ca feedback reproşuri şi feţe urâţite de nervi, iar ca feedforward procese de conştiinţă.
* Programul de lucru pe decembrie nu l-am aflat. Ceea ce demonstrează nepăsarea sau indolenţa sau lipsa de respect angajatorului faţă de angajaţi. Sau alte motive.
* Într-o lună e Crăciunul. În mai puţin de o lună deja vin ai mei. Cu zburătoarea.
* Am o teamă indescriptibilă în legătură cu tema de mai sus (chiar dacă nu mă priveşte direct) pentru care cred am nevoie de nişte calmante.
* Fiindcă majoritatea s-au plimbat pe la Gaudeamus şi mi-au făcut ciudă cu teancurile de cărţi cumpărate sau fiindcă unii şi-au pus poze cu rafturile de cărţi de-acasă, iat-o şi pe-a mea:



* Mi-aduce şi mie mama cărţi.
* Mă arde în ceafă.
* Mi-e frig.