27 februarie 2009

Leapşa mie, leapşa ţie

Leapşa de la Sorin, care a primit de la White Noise.

1. ce cărţi de poezie aţi cumpărat în ultimul an?
2. aţi fost la vreo lansare de poezie?
3. dar la vreo lectură?

Leapşa asta mă va face de ruşine. Am să răspund în felul următor:
A fost o dată ca niciodată o vreme când citeam şi scriam frecvent poezie. Se întâmpla în cadrul unui fel de club online care între timp a devenit o comunitate uriaşă, inevitabil, eterogenă, mereu schimbătoare, dar în mare aceeaşi poveste. S-au publicat cărţi, se organizau cenacluri, întâlniri la care citeam propriile poezii sau pe-ale altora. Cumpăram sau primeam în dar cărţile nou lansate. Cred că ultima lansare la care am fost în carne şi oase înainte să plec din ţară este cea a volumului Dianei Iepure, "Liliuţa". Cât despre ultimul an... prea sărac din păcate. Nu am căutat să intru în niciun club german, cel mai probabil pentru că nu mă simt încă pregătită în niciun fel să scriu sau să gust poezie în această limbă. Cărţi am cumpărat prea puţin, deşi profit de ocazie să mai iau cu mine câte ceva ori de câte ori mă întorc acasă.

Leapşa la Bea.